Cursos en obert
![](https://ruralcat.gencat.cat/documents/20181/9793880/Cursos-en-obert_Parlar-amb-el-gestor.jpg/b88c222f-dabc-4f5e-addb-0a0d9f1a4c82?t=1650980078292)
Curs parlar amb el gestor
Píndola formativa 'Parlar amb el gestor'
(Curs 'Tasques per a la gestió de l'empresa‘)
Descripció del curs:
Portar una empresa agrària requereix dedicar cada vegada més temps a gestionar i tramitar totes les obligacions legals. D’altra banda, la complexitat ha anat en augment. Difícilment una empresa pot ser autosuficient i tramitar i complir totes les obligacions legals sense l’ajut d’un especialista: el gestor o l’entitat d’assessorament. En aquest curs hi veurem quins serveis pot oferir el gestor a l’empresari, com ha de ser la comunicació entre els dos, i quina documentació s’intercanvia entre les dues parts.
Formació en línia disponible de l'1 d'abril al 30 de juny de 2024.
![Imatge d'una noia apuntant en una llibreta](https://ruralcat.gencat.cat/documents/20181/9793880/Cursos-en-obert_Comunicacio-escrita.jpg/d70667cd-8ce4-45a2-a541-50d6fa3e8f0b?t=1651135468000)
Píndola formativa "Comunicació escrita" (Curs 'Habilitats directives en la gestió de l'empresa')
Descripció del curs:
La comunicació escrita a l'empresa és fonamental per a la difusió d'informació de caràcter intern i extern. A més, el missatge correctament escrit influeix en el bon funcionament i en la imatge que volem donar. En aquest curs estudiarem els tipus de documents més emprats en l'entorn laboral; veurem com aquests documents es poden produir i reproduir, i aportarem pautes per millorar el nostre estil de redacció, a fi i efecte d'aconseguir donar una imatge de professionalitat.
Formació en línia disponible de l'1 de juliol al 30 de setembre de 2024.
![Imatge representativa de la gestió del temps](https://ruralcat.gencat.cat/documents/20181/9793880/Cursos-en-obert_Gestio-temps.jpg/3c06742c-b0e1-483e-b810-7ed623b9e8c7?t=1651135662000)
Píndola formativa 'Planificació i organització del temps' (Curs 'Habilitats directives en la gestió de l'empresa')
Descripció del curs:
Per millorar en la gestió del temps, necessites aprendre a millorar en l'organització i planificació. A més a més, trobar el sistema adequat requereix fer algunes proves i també disciplina. En aquest curs t'ensenyarem a controlar el temps mitjançant diverses tècniques.
Formació en línia disponible de l'1 d'octubre al 31 de desembre de 2024.
Els cursos en obert són gratuïts i accessibles per a tothom. Cal entrar a la intranet de RuralCat per accedir al Moodle, que és l’espai on hi ha els materials de formació per aquests cursos.